Płytki talerze łupkowe z grawerowanym logo
Opis
Płytki z łupka do fingerfood - talerze łupkowe z grawerowanym logo
Nowoczesna i elegancka zastawa do serwowania specjalnych dań oraz do ekspozycji jedzenia na sesjach zdjęciowych. Kamienne płytki łupkowe z grawerowanym logo Waszej restauracji to niekonwencjonalna alternatywa dla klasycznych talerzy, pater i desek. Czarna, chropowata faktura i nieregularne brzegi dodają surowego charakteru i zapewniają niepowtarzalny wygląd w każdym z łupkowych talerzy. Naturalne talerze z łupka wpisują się także w ekologiczny profil wielu restauracji, które eksponują bliskość z naturą, zdrowy tryb życia oraz wszystko co "bio" i "eko".
Talerze łupkowe idealnie sprawdzają się w sushi barach oraz wszelkich restauracjach, gdzie możemy zjeść niebanalne tapas i przekąski. Fingerfood, czyli małe przekąski na jeden, dwa kęsy do zjedzenia bez użycia sztućców królują nie tylko w restauracyjnych jadłospisach, ale coraz częściej witają na domowych stołach podczas spotkań z przyjaciółmi. Dobrym pomysłem na prezent może być także płyta łupkowa z grawerowanym imieniem, którą podarujemy gospodarzowi z okazji organizowanej imprezy.
Talerze z łupka do fingerfood
Płytki łupkowe z logo - pojedynczo i w zestawach
Płytki z łupka możecie dowolnie konfigurować. Zarówno pojedyncze sztuki, jak i pełne zestawy talerzy łupkowych o różnych kształtach i rozmiarach dodadzą charakteru i elegancji Waszej restauracyjnej zastawie, a specjalne dania serwowane na kamiennych płytach będą wyglądały jeszcze efektowniej!
Do wyboru kilkanaście rozmiarów, kształtów i rodzai łupkowych płytek: podstawki, talerze, tace, kwadratowe i okrągłe w następujących rozmiarach (mm):
100 x 100
200 x 100
200 x 200
265 x 160
300 x 200
300 x 300
325 x 175
325 x 265
400 x 120
400 x 250
400 x 300
530 x 325
Talerze łupkowe do fingerfood - różnie rozmiary i kształty
Dane techniczne
Materiał | naturalny kamień łupkowy |
Rozmiar | od 100mm x 100mm do 530mm x 325mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.